1992 yılında İstanbul AHL Serbest Bölgede depolama hizmetleri vermek üzere kurulan firmamız halen Teksim Gümrük Müşavirliği Ltd. Şti. olarak İstanbulun tüm gümrüklerinde gümrük müşavirligi hizmetine devam etmektedir. Ankara ve Bursada ofisleri bulunan şirketimiz ayrica müstakil olarak İstanbulda faaliyet gösteren Tekstil ve Genel Antrepo olmak üzere gümrük anterposunu ve Bis Kargo olarak kargo taşımacılığını da faaliyetlerine ilave etmiştir.
Şirketimizin ana prensibi güven, ticari sırların korunması, müşteri çıkarlarının gözetilmesi ve kaliteli hizmetten ödün vermemektir.
Firmamiz teknolojik alt yapısı, bilgisayar sistemi ve donanımı, firma araçları ile müşterilerine hızlı ve doğru hizmet verebilmek için her geçen gün kendini yenilemek ve geliştirmektir. Konusunda en iyiyi ve doğruyu yapmak için ilgili mevzuatı on-line bağlantılı programlar, Lebib-Yalkın yayınları, Resmi Gazete, genelge ve tasarruflu yazılar ile takip etmektedir.
Serbest dolaşıma giriş rejimi, geçici ithalat rejimi, dahilde işleme rejimi, gümrük kontorlü altında işleme rejimi, transit rejimi, geri gelen eşya rejimi ve diğer rejimler kapsamında herhangi bir gümrükten yapılacak işlemler için gerekli olan:
Ordino alımı İthalat evraklarının firmanızdan alımı ve teslimi Ön izinlerin alımı Kambiyo işlemlerinizin takibi Teminat mektubu çözümü Gümrükleme işlemi biten malların deponuza teslimi Sipariş konusu mallarınızda maliyet tesbitleri D.İ.İ.B. ve Yatırım Teşvik belgesi çıkarılması Geçici ithal izni çıkarılması Kontrol belgesi çıkarılması Özel antrepo açma izni alınması Süre uzatımı alınması ve takibi Dış ticarete ilişkin her türlü mevzuat danışmanlığı
İthalat konusunda firmamızın işlemlerinizi takip edebilmesi için aşağıdaki belgelerden 5er suret hazırlayarak tarafımıza göndermeniz gerekmektedir;
Noter Tastikli Vekaletname İmza Sirküleri Noter Tastikli Vergi Dairesi Yazısı Oda Sicil Kaydı Sureti İhtiyari durumlar için antetli kağıt ve firma kaşesi İhracat rejimi, hariçte işleme rejimi, geçici ihracat (ata karnesi dahil) rejimi ve diğer rejimler kapsamında herhangi bir gümrükten yapılacak ihracat işlemleri için gerekli olan aşağıda sıralanan işlemler yapılmaktadır:
Faturanın alınması İşlemlere ilişkin gümrük beyannamesi tanzimi, Ticaret Odası ile ilgili menşe şahadetnamesi v.b. begelerin çıkarılması Eşyanın cinsine göre ön izinlerin alımı (kontrol belgesi,sağlık sertifikası ve konsolosluk tasdikleri) Geçici çıkışlarda sürelerin takibi Teminat Çözümü için teyit yazılması Malların ihracat deposundan alınarak nakliyeci deposuna veya gümrük ambarına teslimi Vesaiklerın bankaya veya alıcısına teslimi Gümrük çıkış beyannamelerinin takibi ve zamanında teslimi Özel kuryelerimiz vasıtasıyla evrakların firmanızdan alımı ve zamanında teslimi
İlk ihracat işlemi için bir defaya mahsus dosya teşekkül ettirildikten sonra devam edecek ihracat işlemi için belge alarak sadece fatura verilmesi istenildiği taktirde diğer belgeler ve işlemler firmamız tarafından tamamlanmaktadır.
İhracat konusunda firmamızın işlemlerinizi takip edebilmesi için aşağıdaki belgelerden 5er suret hazırlayarak tarafımıza göndermeniz gerekmektedir;
Noter Tastikli Vekaletname İmza Sirküleri Noter Tastikli Vergi Dairesi Yazısı Oda Sicil Kaydı Sureti İhtiyari durumlar için antetli kağıt ve firma kaşesi
| |