|
OPET FUCHS “FULLCHECK SHOP”A “SEKTÖRÜNÜN İLKLERİ” ÖDÜLÜ
|
|
Madeni yağ sektörünün önde gelen markalarından Opet Fuchs, “CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi” organizasyonunda ödüle layık görüldü.
Opet Fuchs, Türkiye nin ilk müşteri deneyimi ödülleri “CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi” organizasyonundan ödülle döndü. Opet Fuchs’un Türkiye nin ilk madeni yağ e-ticaret sitesi Fullcheck Shop, “Sektörünün İlkleri” ödülüne layık görüldü. Markanın ‘Doğrudan, uçtan uca ve dijital çözümler sunan bir hizmet şirketine dönüşmek’ vizyonu doğrultusunda 2018 yılında hayata geçirilen e-ticaret platformu Fullcheck Shop ile perakende satış noktalarına, özel servislere, ticari ve istasyon müşterilerine, herhangi bir aracı olmadan online olarak üreticiden direkt alışveriş yapma imkanı sunuluyor.
“8000’den fazla müşteriye tek ‘tık’ uzaktayız”
ercin-biyik.jpgOpet Fuchs Genel Müdür Yardımcısı Erçin Bıyık, ödülle ilgili değerlendirmesinde şu ifadelere yer verdi: “Türkiye’nin işe özel ilk ve tek madeni yağ e-ticaret sitesi Fullcheck Shop ile sektörde bir ilke imza attık. Projemizin müşteri deneyimi ödülüne layık görülmesinden mutluluk duyuyoruz. 300’den fazla ürünün yer aldığı Fullcheck Shop’tan çok çeşitli ürün yelpazesi ile motor yağlarından soğutma sıvılarına, traktör yağlarından antifrizlere, oto bakım ürünlerinden el aletlerine kadar birçok farklı ürünü online olarak sipariş verilebiliyor. Sektörün önde gelen markalarına ulaşmak Fullcheck Shop ile birlikte artık çok daha kolay bir hale geldi. Başlangıçta bayimizin bulunmadığı bir bölgede bir portal kurararak müşteriye ulaşma hedefi ile çıktığımız bu yolda bugün 47 ilde 8000’den fazla müşteriye tek ‘tık’ uzaktayız. Önümüzdeki dönemde çok daha farklı ürün grupları ile müşterilerimize en kaliteli hizmeti vermeye, onların yanında olmaya devam edeceğiz.”
“İletişim kanallarımız müşterilerimize sürekli açık”
Erçin Bıyık, 7/24 sipariş verme kolaylığı, müşteriye kendisi için en uygun ödeme yöntemini seçebilme avantajı, hızlı ve yaygın teslimat ağı sunan Fullcheck Shop ile e-ticaret ile madeni yağ pazarının geleneksel ticari anlayışını değiştirerek, müşterilere ilk defa dijital yollarla ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. Erçin Bıyık, “Konvansiyonel satış kanallarımızı baştan uca dijitalleştiren ve hedef kitlemize ekstra fayda sağlayan sistem ile müşterilerimizin web sitemizdeki hareketlerini analiz edebiliyor, sahada müşteriler ile görüşen personelimizden dijital yollar vasıtasıyla hızlı bir şekilde öngörü toplayabiliyor ve canlı yardım gibi uygulamalar aracılığıyla iletişim kanallarımızı müşterilerimize sürekli açık tutabiliyoruz. Müşteri deneyimi ekibimiz, müşterilerin geri bildirimlerini takip ederek gerekli aksiyonların alınması için çalışıyor” diye konuştu.
Nice Medya tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen “CX Awards Turkey”, sağlıktan bankalara, e-ticaretten enerji şirketlerine kadar pek çok sektörden önde gelen markanın müşteri deneyimi projelerini ödüllendiriyor.
LOJİPORT |