Anasayfaya Dön // GUNCEL HABER   7.02.2022 13:55:29         Karakter boyutu : 11 Punto 12 Punto 14 Punto 16 Punto
 
KOÇASLANLAR MOTORLU ARAÇLAR, SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE DE İDDİALI
Yorum Yaz      
 
6 ilde, 17 ayrı lokasyon ile 37 dünya markasının bayiliğini yürüten Koçaslanlar Holding grup şirketlerinden olan Koçaslanlar Motorlu Araçlar, satış ve satış sonrası maksimum müşteri memnuniyetini en önemli misyonu edinerek, Bursa İnegöl’de hizmet veriyor.

2006 yılından itibaren 40 yılı aşkın sektörel deneyim ile, Türkiye’ nin en çok satan lider markası Renault ve müşteri tercihlerinde önemli yeri olan Dacia markasının bayiliğini yapan Koçaslanlar Motorlu Araçlar’ın Servis Müdürü Ercan Şahinkaya, satış sonrası hizmetler, araç bakımları ve garanti hakkında konuştu.

kocaslanlar-motorlu-araclar-servis-muduru-ercan-sahinkayaa.jpg6 ilde, 17 ayrı lokasyon ile 37 dünya markasının bayiliğini yürüten Koçaslanlar Holding grup şirketlerinden olan Koçaslanlar Motorlu Araçlar, satış ve satış sonrası maksimum müşteri memnuniyetini en önemli misyonu edinerek, Bursa İnegöl’de hizmet veriyor. Renault ve Dacia markalarının satış, servis ve yedek parça hizmetini veren Koçaslanlar Motorlu araçlar, ayrıca 2. El satışı, 21 adet acenta markası ile sigorta ve kasko satışı ve satılan araçlara aksesuar ve lastik satışı hizmetleri vermektedir.

Araçların düzenli kontrol ve bakımlarının öneminden bahseden Şahinkaya, “Araçların ilk günkü gibi uzun yıllar boyunca sorunsuz ve tam performanslı olarak çalışabilmesi için düzenli yapılacak olan bakımlar ve orijinal yedek parça kullanımı oldukça önem taşımaktadır. Bu noktada bazı kullanıcılar sadece periyodik bakım zamanı gelen araçlarının bakımlarını yapmanın yeterli olabileceğini düşünmektedir. Ancak araç kullanılmasa dahi düzenli olarak kontrol edilmesi gereken bazı noktalar bulunmaktadır. Örneğin fren hidroliği, motor yağı gibi kimyasal bir maddedir. Her ne kadar laboratuvar ortamında tüm testleri yapılmış olsa da 60.000 km veya 4 yılda bir değişmelidir. Değişmemesi durumunda fren mesafesi uzayacak, ayrıca fren devresindeki diğer parçalarda da hasara yol açacaktır. Aynı şekilde motor yağı ve motor yağının dolaştığı yağ filtresi, kimyasal özelliğini kaybetmesi nedeniyle yağlama ile yağın temas ettiği tüm parçaların olması gerekenden daha çabuk yıpranmasına sebep olmaktadır. Bu yüzden yağ ve yağ filtresi değişimi, değişim için belirlenen kilometre dolmasa bile senede bir yapılmalıdır. Debriyaj seti de söz konusu durumu kapsamaktadır. Debriyaj seti tamamen kullanıcı ve aracın kullanıldığı yol ve koşullarla bağlı olarak azalma ve yıpranma göstermektedir. Bu nedenle düzenli aralıklarla kontrol edilmelidir.” dedi.

Koçaslanlar Motorlu Araçlar’ın istenildiği durumda araçların garantilerinin uzatılabildiğini vurgulayan Şahinkaya, “Motorlu Araçlar olarak müşteri memnuniyeti vazgeçilmez hedefimizdir. Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak ve müşterilerimizin araçlarını çok daha uzun süreler boyunca sorunsuz ve güven içerisinde kullanabilmeleri için Maxi Garanti seçeneğimiz mevcuttur. Araç garanti süresi bitimine 6 ay kalana dek kullanılabilen Maxi Garanti yapıldığında, müşteri seçimine bağlı olarak bir veya iki yıl daha garantinin devamı sağlamaktadır. Böylelikle müşterilerimiz, araçlarını daha uzun süre boyunca garanti kapsamında kullanmaya devam etmektedir.” diyerek konuşmasını sonlandırdı.

LOJİPORT

 
       

Haber İle İlgili Yapılan Yorumlar

   

 

WhatsApp ile iletişime geç

+90 850 22 608 22

+90 505 993 91 34

+90 553 798 08 62

 

 Nakliye Terimleri & Bilgileri

Sınırlı Sorumluluk Beyanı

Üye Olunuz / Bize Ulaşın / Sanal Pos / Hesaplar

 

 

 

DİĞER SİTEMİZ

Nakliyerehberim Group İnc.

© 2002 - 2022 Tasarım by nakliyerehberim.com.tr