Anasayfaya Dön // GUNCEL HABER   4.06.2022 11:35:49         Karakter boyutu : 11 Punto 12 Punto 14 Punto 16 Punto
 
MERSİN TOYOTA PLAZA BORANLAR’A TOYOTA ICHİBAN ÖDÜLÜ
Yorum Yaz      
 
Toyota’nın başarılı Mersin yetkili satıcı ve servisi Toyota Plaza Boranlar, satış performansı ve müşteri deneyiminin yanı sıra dijitalleşme alanında da sunduklarıyla ödüle hak kazandı.

Toyota her yıl düzenlediği Ichiban Ödüllerinin kazananlarını özel bir etkinlikte açıkladı. Avrupa Toyota Bayi ağından 2 bin 500’ün üzerinde katılımcının yarıştığı ödüllerde, yetkili satıcılar “Şehrin En İyi Bayisi” olma hedefiyle farklı yaklaşımlar sergileyerek öne çıkmaya çalıştılar.

Bu yıl 32 Avrupa ülkesinden 47 bayi bu ödülü almaya hak kazandı. Avrupa’daki en başarılı bayiler, sadece satış performansı ve müşteri deneyimi üzerinden değil, aynı zamanda bunun da ötesine geçerek farklı kritlerde başarı göstererek bu ödülü kazandılar. Kriterler arasında sürdürülebilirlik, mobilite hizmetleri ve topluma katkı gibi başlıklar da dikkate alındı.

Türkiye’de ise, Toyota’nın başarılı Mersin yetkili satıcı ve servisi Toyota Plaza Boranlar, Ichiban ödülüne layık görüldü. Ödülü, Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Matt Harrison’dan Toyota Plaza Boranlar Yönetim Kurulu Başkanı Serdar Akyurt aldı. Bununla birlikte ödül alan 47 bayiden sadece altısı, “Going Beyond Ödülü” ile özel alanlarda ortaya koyduğu başarılarla onurlandırıldılar. Toyota Plaza Boranlar da dijitalleşme alanında Going Beyond Ödülü’nü alarak Avrupa’daki başarısını ortaya koydu.

Ichiban ödülleri organizasyonu, G7 zirvesinin de düzenlendiği Alman Alpleri ndeki özel bir kale olan Schloss Elmau’da kutlandı. Kazanan yetkili satıcılara, ödülleri burada takdim edildi ve katılımcılar yöneticilerle konuşma fırsatı buldu.

Ichiban ödül töreninde konuşan Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Matt Harrison ise tüm bayileri olağanüstü başarılarından dolayı takdir ederek şunları söyledi:

“Sizler en iyinin de iyisisiniz! Müşteri beklentilerini aşma, unutulmaz bir müşteri deneyimi yaşatma ve değişen pazar koşullarına işinizi hızla adapte etme konusunda rol model oldunuz.”

*Ödüllere adını veren ve Japonca ‘Birinci’ anlamına gelen “Ichiban”, Toyota’nın müşteri memnuniyeti sloganı olan ve “Önce Müşteri” anlamına gelen Japonca “Okyakusama Ichiban” cümlesinden alınmıştır.

LOJİPORT
 
       

Haber İle İlgili Yapılan Yorumlar

   

 

WhatsApp ile iletişime geç

+90 850 22 608 22

+90 505 993 91 34

+90 553 798 08 62

 

 Nakliye Terimleri & Bilgileri

Sınırlı Sorumluluk Beyanı

Üye Olunuz / Bize Ulaşın / Sanal Pos / Hesaplar

 

 

 

DİĞER SİTEMİZ

Nakliyerehberim Group İnc.

© 2002 - 2022 Tasarım by nakliyerehberim.com.tr