|
GRATİS, İKİNCİ LOJİSTİK MERKEZ İÇİN ÜS OLARAK ADANA YI SEÇTİ
|
|
Türkiye de kişisel bakım sektöründe faaliyet gösteren Gratis, Adana Merkez Sarıçam ilçesi Suluca Mahallesi ndeki yeni lojistik merkezinin temelini attı. Merkez, 56 bin 500 metrekarelik kapalı alana sahip.
Gratis Kurucu Ortağı Demir Sabancı, törende yaptığı konuşmada, Adana da temeli atılan yeni lojistik merkezinin, şirketin büyüme hedefleri doğrultusunda atılmış önemli bir adım olduğunu söyledi.
500 tedarikçimizin 20 bin ürününü müşterileriyle buluşturacağız
Gratis in ikinci lojistik merkezinin şirket için önemli bir dönüm noktası olduğunu ifade eden Sabancı, şunları kaydetti:
"Temelini attığımız yeni lojistik merkezimiz için 100 milyon dolarlık bir yatırım gerçekleştirdik. Toplam 56 bin 500 metrekare kapalı alana sahip olacak ve tam kapasite ile devreye girdiğinde 1300 kişiye istihdam olanağı sağlayacak merkezimiz 2025 yılı sonunda faaliyete başlayacak. Müşterileri, tedarikçileri ve çalışanları nezdinde en cazip satış ve pazarlama kanalı olma hedefiyle 2009 yılında kurulan şirketimiz, bugün 81 ilde 714 mağazası, online satış kanalı ve 10 bin çalışanıyla hizmet vermektedir. Hedefimiz, Adana daki yatırımımızla bu sayıları iki katına çıkartmak. Ülke genelinde 1500 mağazaya ulaşmak, çalışan sayısını 20 binin üzerine çıkartmak, lider konumumuzu pekiştirmek ve ilerleyen zamanda da yurt dışı piyasalara açılmak. Adana yatırımımız, bugün günde 11 milyona yaklaşan müşteri hizmet sayımızı da ikiye katlamamıza yardımcı olacak. Ayrıca sayıları 500 e ulaşan tedarikçilerimizin de önümüzdeki dönemde 20 binden fazla ürününü müşterileri ile buluşturması için önemli bir rol üstlenecek."
“Arap Emiri talip oldu ama biz kendi konseptimizle yürüyeceğiz”
Mağazalarının tümünün kendilerine ait olduğuna dikkat çeken Demir Sabancı, yurt dışından çok sayıda Franchise talebi geldiğini belirterek, “Yurt dışından bakanlar arıyor, Hatta beni bir emir bile aradı. Kızı gelmiş görmüş, beğenmiş. ‘Gel bizim memlekette aç’ diye. Biz ayaklarımız yere basmadan o coğrafyalara girmeyeceğiz. Günü geldiğinde kendi markalarımızla, konseptimizle açma hedefimiz var. Oralara gitmezden evvel altyapımızı sağlamlaştırma, yuvamızda yurdumuzda bin 500 mağazayı bulma hedefindeyiz” şeklinde konuştu.
Konuşmaların ardından dua edildi, katılımcılar butona basarak temel attı.
LOJİPORT |