Texaco sahaya çıktı, ustalarla buluştu

 

15.03.2022 11:53:08



Türkiye’de Petrol Ofisi tarafından üretimine başlayan küresel madeni yağ markası Texaco roadshow’a çıktı, 52 günde 25 ilde 62 sanayi sitesine giderek 20.000 ustayla buluştu.

Petrol Ofisi, Chevron ile Eylül 2020’de imzalanan anlaşma kapsamında, Texaco markalı madeni yağların Türkiye deki üretim, satış ve pazarlama faaliyetlerini üstlenmişti. Başarılı bir hazırlık sürecinin ardından Texaco nun dünyaca ünlü Havoline® ve Delo® markalı ürünlerinin Türkiye’de üretim ve satışına Kasım 2021’de başlandı. Petrol Ofisi’nin Derince’deki üretim tesislerinde ilk etapta Texaco markalı sentetik binek otomobil motor yağları, ağır vasıta motor yağları, hidrolik, dişli ve gaz motor yağlarının üretimi gerçekleştiriliyor. Ürün yelpazesi, Türkiye de ilk kez üretilecek bazı özel serilerle birlikte tüm Texaco ürünlerini kapsayacak şekilde genişleyecek.

texaco-roadshow-1.jpgtexaco-roadshow-4.jpg52 günde, 25 ildeki 62 sanayi sitesinde 20.000 ustaya ulaştı

sezgin-gursu.jpgTürkiye’de üretim, dağıtım ve satışa başlayan Texaco, pazara etkin bir şekilde giriş yaptı. Üstün nitelikli madeni yağ ürünleri ile kısa sürede beğeni toplayan Texaco, yeni yılla birlikte sahaya da inerek, özel servis ustalarını ziyaret etti. 10 Ocak’ta başlayan Texaco roadshow’da özel tasarlanmış tır ve ekipler, 25 ili dolaştı ve 62 sanayi sitesini ziyaret etti.

52 günde 20.000 ustaya ulaşan Texaco, üstün nitelikli ürünlerini ve sundukları ayrıcalıkları yüz yüze tanıtma fırsatı buldu. Saha çalışmalarında ayrıca, dayanıklılık testleri, penaltı atışları gibi birbirinden eğlenceli etkinlikler, ikramlar, ödüller ve hediyeler ile ustalar keyifli saatler geçirdiler.

“Texaco, pazarda etkin bir şekilde yer almaya devam edecek”

Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, Texaco’nun Türkiye pazarına girer girmez büyük ilgi gördüğüne vurgu yaparak, “Texaco’nun bu kadar kısa sürede sahada bulduğu bu pozitif karşılık mutluluk verici. Texaco nitelikli ürünleri ile birlikte, roadshow’lar, saha aktiviteleri, eğitimler ile Türkiye pazarında etkin bir şekilde yer almaya devam edecek” dedi.

LOJİPORT