DHL Express, üst üste ikinci kez Avrupa nın en iyi işyeri seçildi
28.09.2022 17:46:47 |
Bu ödülü son iki yıldır üst üste kazanan DHL Express, bu sene ayrıca tüm dünyada çalışanları için yürüttüğü çeşitlilik, kapsayıcılık ve fırsat eşitliğiyle ilgili programlarıyla “GPTW Diversity Özel Ödülü”nü de almıştı
Dünyanın lider ekspres taşımacılık hizmetleri sağlayıcısı DHL Express, insan odaklı yaklaşımı ve güçlü kurum kültürüyle bir kez daha “Great Place to Work (GPTW) Avrupa’nın En İyi İş Yeri” unvanının sahibi oldu. Bu ödülü son iki yıldır üst üste kazanan DHL Express, bu sene ayrıca tüm dünyada çalışanları için yürüttüğü çeşitlilik, kapsayıcılık ve fırsat eşitliğiyle ilgili programlarıyla “GPTW Diversity Özel Ödülü”nü de almıştı.
DHL Express Türkiye CEO’su Mustafa Tonguç konuyla ilgili yaptığı açıklamada dünyada yarım milyondan fazla çalışanına eşit fırsatlar sunan ve güvene dayalı kapsayıcı ilkeleri benimseyerek yaratılan DHL kurum kültürünün hak ettiği değeri görmesinden mutluluk duyduklarını belirtti. Tonguç sözlerini şöyle sürdürdü: “Arka arkaya iki yıl, çalışmak için mükemmel bir şirket olarak belirlenmemizin 50.000 sebebi var. Avrupa’daki 50.000 çalışanımız DHL’in mükemmel hizmet sunmasının ve bu başarının en önemli sebebi. Biz de DHL Express Türkiye olarak 1.100 çalışanımızla şirketimizi bu başarıya ulaştıran ’50.000 sebep’ arasında gururla yer alıyoruz. Türkiye’de çalışma kültürümüzü eşitlik ve kapsayıcılık üzerine inşa ederken, ekibimize çalışma ortamı olarak da en iyisini sunmak için IGA Genel Merkezimizde kahve alanları, dinlenme odaları, oyun odaları, kütüphane ve spor salonu gibi sosyalleşebilecekleri ve dinlenebilecekleri ortak alanlar yarattık. Ekibimizi motive etmek ve kurum içinde mutlu, sevgi ve saygıya dayalı bir kültür oluşturmak için gösterdiğimiz çabanın takdir edildiğini görmek bizim için büyük bir sevinç ve gurur kaynağı oluyor.”
Great Place to Work Enstitüsü tarafından En İyi İşyeri ™ olarak kabul edilmek için şirketlerin ulusal Great Place to Work ün En İyi İş Yerleri ™ listelerine katılması gerekiyor. Güven, yenilik, şirket değerleri ve liderlik konularında çalışan deneyimini değerlendiren gizli anket verileri, her şirketin performansını ölçüyor. Şirketler ayrıca, kimlikleri ve geçmişleri ne olursa olsun tüm çalışanları içeren bir For All™ iş yeri yaratma konusundaki taahhütlerine göre değerlendiriliyor.
LOJİPORT